De 8 doelen die je kan hebben met je marketing

Om als marketing & communicatie professional duurzame relaties op te bouwen met je doelgroep dien je goed na te denken welk doel je  nu eigenlijk per campagne hebt?

Hoe helderder je dit hebt, hoe beter je kan bepalen welke middelen je hiervoor nodig bent en welke marketing doelstellingen je hier aan kan koppelen.

Wij hebben 8 doelen gedefinieerd die je kan hebben met een online marketing campagne, waardoor je beter de keus kan maken voor welke kanalen en online marketing middelen je het beste kan kiezen. 

 

* Een kapper die aanvullende haarproducten verkoopt

* Een webshop die vanwege de leeftijd van iemand een suggestie doet voor producten die andere in zijn leeftijdscategorie ook aangeschaft hebben

* Een fitness school die een lid een basis abonnement upgrade naar een elite-abonnement voor 3 maanden.

Kansen om meer impact te maken met je online marketing?

Ontvang  nu onze marketing optimalisatie scorecard per e-mail en kijk welke kansen jouw organisatie nog kan benutten!